سقف متحرک یکی از بهترین انتخاب سقف های متحرک پارچه ای برای کسانی است که میخواهند از محیط خود بهترین بهره را ببرند. سقف متحرک استخر که با انواع سازه های مختلف قابل تولید و اجرا است. استفاده این سقف ها که به صورت برقی کار میکند برای محیط حیاط هم بسیار مناسب است. مهم نیست که محل استفاده این سقف متحرک در کجا باشد: ارتفاع بالا، مجاورت با بادهای شدید، گرمای زیاد و هر نوع اقلیمی که باشد، سقف متحرک پارچه ای گزینه خوبی برای شما است.

سقف های متحرک با تکیه بر تکنولوژی روز ، امروزه در غالب رستوران ها و هتل های کشور هایی نظیر آلمان، فرانسه، ترکیه و .. مورد استفاده قرار میگیرد. این سقف ها ریموتی است و براحتی باز و بسته می شود.همچنین آب حاصل از باران و برف در آبراه های تعبیه شده حرکت کرده و به ناودان های مورد نظر می پیوندد ، آب بندی فضای زیرین توسط این پروسه تضمین می شود.

استفاده از سقف متحرک برای جلوگیری از تابش شدید نور خورشید و اشعه های مضر آن به منطقه تحت پوشش خود و همچنین رطوبت برف و باران، حتی گرد و خاک برای مشتریان عزیز تهیه میشود.

با استفاده از آن نه تنها در زمستان بارش باران و برف را مهار می کنید بلکه  با وجود آن می توان در تمام طول روز از نور طبیعی هم بهره مند شد.

سقف اتوماتیک یا برقی دارای انواع پارچه ای، سقف جمع شونده، آلومینیومی، شیشه ای، پلی کربنات و سایبان های برقی می باشدو از اجزایی نظیر یک سازه ، پوشش اصلی سقف متحرک و یک موتور تشکیل شده است. این اجزا در مدل های مختلف سقف دارای جنس متفاوت هستند که در زیر شرح داده می شود.

 

مزایای سقف متحرک :

برای جلوگیری از اشراف و دید مستقیم مکانهای مجاور

برای جلوگیری از تابش اشعه های مضر نور خورشید

 امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط

 جلوگیری از ورود خاک و برگ در هنگام وزش باد و تمیز ماندن محیط مورد نظر

قابلیت انتخاب اسکلت سازه ی سقف متحرک با توجه به تنوع طرح های موجود

 در کلیه ساعات شبانه روز با توجه به سیستم متحرک بودن سازه و سیستم Lighting قابل نصب در هر سه نوع پوشش

 قابل اجرا بودن کلیه سیستمهای به صورت یکطرف و دوطرفه ( چسبیده به سمت دیوار – وسط محوطه)

 ظاهر زیبا در مقایسه با دیوارهای حایل که برای جلوگیری از اشراف و دید مجاورین